En mits opgeknapt in diezelfde oude stijl, ook mooi (originele lak toch voorkeur):






























Sportieve Porsche uitvoering










Cabrio niet zo mooi: belijning vervalt dan grotendeels...






Gewoon zilver, grijs of zwart zijn toch de mooiste kleuren, maar rood of goud kan ook...












Prachtig interieur



Wat zou voor mij dan de mooiste zijn? (alleen als de Ducati eruit zou gaan). Onderzoekje; Dromen mag...


Geen cabrio, maar een sedan; de belijning is dan veel mooier (ondanks investering: cabrio is oldtimer)
Gevolg: sedan


Geen two-tone, maar gewoon een enkele kleur om de belijning mooi uit te laten komen
Gevolg: sedan, monokleur


Geen speciale 60's kleur, maar liefst zilver, (goud), wit of zwart. Echter geen dealbreaker als de rest klopt.
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur


Geen vierkante bumpers, maar de mooie ronde (oudere) versie
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969


Geen half blok, maar een nette goed werkende motor.
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969


Geen speciale velgen, maar juist de gewone standaardvelgen (geen voorkeur betreft de banden)
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969



Liefst het oude dunne stuur
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969


Geen gekke lelijke uitlaten, maar gewoon rustige kleine originele
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969


Nette bekleding svp, desnoods opnieuw gedaan
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969


Geen 1.3 motor maar de wat sterkere 1.6
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969


Niet echt voorkeur betreft dashboard (geen hippe radio zichtbaar erin)
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969

Achterlichten: kleine hebben (toch een lichte) voorkeur
Gevolg: sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969:

Conclusie: Coupe, rustige mono-tone, van voor 1969, met 1500cc motor en liefst in originele lak, normale kleur...
Zoiets zou dan het best aan de eisen voldoen... En die zijn er niet zo veel te koop op het moment




En op dit moment is dit dan het best passende aanbod op gaspedaal.nl, hoewel beide two-tone: model met kleine achterlichtjes, mooie bumpers en kleine knipperlichtjes heeft de voorkeur.


1967, 1500 CC, 44PK, two-tone, kleine achterlichtjes, mooie bumpers en velgen. BEKIJK


1964, 2400 CC, 150PK, two-tone, kleine achterlichtjes, mooie bumpers en originele velgen.
(niet bepaald origineel dat blok, wel vlot) BEKIJK

Interessante links:
Herken het bouwjaar
Karmann Ghia History
Waarom Karmann Ghia

Fora:
flat4free.be

De mooite 4 te koop in juli 2015
Creme, 1966 - 18K
Rode Lowlight, 1985 - 20K
Rode 1966, 1966 - 16K
Creme-wit two-tone, 1967 - 12K

Verkoopsites
Gaspedaal
Marktplaats
Autoscout
Autotrader
Mobile.de
Kapaza.be

Verkoopadressen
ER-Classics
vwclassics.nl
pinocar.nl
vwimport.nl

 


Terug naar mijn homepage
Terug naar boven