Geen enorm blog voor deze motor, want dat is ie niet waard. Niets mis mee, maar ook niet bepaald bijzonder. Hij stond in Groningen en ik ging met de aanhanger kijken; da’s fout natuurlijk, want toen ging ie mee. Het was dit model geworden nadat ik tijdens een paar zaterdagse zoektochten wel op 20 motors had gezeten en gereden. Deze zit voor mij het lekkerst; op zich pittig genoeg voor deze voorzichtige rijder. Niet te duur, want is een tussenmodel: of ooit naar een 800cc 2 cilinder BMW, of toch weer iets klassieks. (Of toch de Benelli 502C?)
Na laten kijken bij Ronnie Smits in Boekel en daarna het zadel op nieuw laten overtrekken door Rob Manders in Reek. Geen zorgen, rijden maar: echt een allemansmotor: kun je gewoon prima mee rijden. Top toch nog zeker 160, meer dan genoeg. Eens kijken hoe lang ik deze ga houden… Misschien wel wat langer deze keer.
Update: Niet zo lang dus… Hij zat prima, maar de eencilinder waar ik niet trots op was heeft plaats gemaakt voor een dikke 900cc twee cilinder die beter bij mijn postuur past…