







En mits opgeknapt in diezelfde oude stijl, ook mooi (originele lak toch voorkeur):













Sportieve Porsche uitvoering



Cabrio niet zo mooi: belijning vervalt dan grotendeels...


Gewoon zilver, grijs of zwart zijn toch de mooiste kleuren, maar rood of goud kan ook...





Prachtig interieur

Wat zou voor mij dan de mooiste zijn? (alleen als de Ducati eruit zou gaan). Onderzoekje; Dromen mag...
  
Geen cabrio, maar een sedan; de belijning is dan veel mooier
(ondanks investering: cabrio is oldtimer)
Gevolg: sedan
  
Geen two-tone, maar gewoon een enkele kleur om de belijning mooi uit te laten komen
Gevolg: sedan, monokleur
  
Geen speciale 60's kleur, maar liefst zilver, (goud), wit of zwart. Echter geen dealbreaker als de rest klopt.
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur
  
Geen vierkante bumpers, maar de mooie ronde (oudere) versie
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969
  
Geen half blok, maar een nette goed werkende motor.
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969
  
Geen speciale velgen, maar juist de gewone standaardvelgen (geen voorkeur betreft de banden)
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969
  
Liefst het oude dunne stuur
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969
  
Geen gekke lelijke uitlaten, maar gewoon rustige kleine originele
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969
  
Nette bekleding svp, desnoods opnieuw gedaan
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969
  
Geen 1.3 motor maar de wat sterkere 1.6
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969
  
Niet echt voorkeur betreft dashboard (geen hippe radio zichtbaar erin)
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969
  Achterlichten: kleine hebben (toch een lichte) voorkeur
Gevolg:
sedan, beschaafde monokleur, uit 1960-1969:
Conclusie: Coupe, rustige mono-tone, van voor 1969, met 1500cc motor en liefst in originele lak, normale kleur...
Zoiets zou dan het best aan de eisen voldoen...
En die zijn er niet zo veel te koop op het moment

En op dit moment is dit dan het best passende aanbod op gaspedaal.nl, hoewel beide two-tone: model met kleine achterlichtjes, mooie bumpers en kleine knipperlichtjes heeft de voorkeur.

1967, 1500 CC, 44PK, two-tone, kleine achterlichtjes, mooie bumpers en velgen. BEKIJK

1964, 2400 CC, 150PK, two-tone, kleine achterlichtjes, mooie bumpers en originele velgen.
(niet bepaald origineel dat blok, wel vlot) BEKIJK
Terug naar mijn homepage
Terug naar boven
|